Hodnocení obchodu
PM
Petr Malec
TK
Tomáš Kucharčuk
I
Ivana S.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hvězdičky.
IT
Irena Tyrychtrová
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení.
Jsme rádi, že jste spokojená – snažíme se, jak nejlépe umíme.
Vše v pořádku.
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení.
Velká spokojenost po všech stránkách.
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení.
Mrzí nás, že došlo k chybě, výrobce jsme již informovali. Jsme rádi, že je nyní vše v pořádku.
Děkujeme za pochopení, Vaše hodnocení i hvězdičky.
Náramek je funkční, SOS tlačítko zavolá na přednastavené číslo, na náramek se dá zvenku dovolat. Ostatní funkce zatím nemám podrobně prozkoumány.
DF
David Flosman
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení!
Máme radost, že jste spokojen – děláme, co je v našich silách.
JJ
Jana Jelínková
Spokojenost.
Výborná komunikace, rychlé dodání, produkt přesně dle popisu, český návod
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za skvělé hodnocení! Jsme rádi, že jste spokojená s produktem, komunikací i rychlostí dodání.
Český návod je samozřejmostí – a kdybyste měla v budoucnu jakékoli dotazy, jsme tu pro vás
MŽ
Martin Žalud
Nespokojenost. Náramek od vybalení nefunguje. Přístup k nápravě je dopisování po mailu s nesmyslnými radami, které jsou opsány z návodu, který si taky umím přečíst. Je to SOS náramek, který si člověk kupuje, aby někoho pomohl hlídat a ne aby si dopisoval s firmou jak ho spustit. Absolutbí nespokojenost....nikomu nedopručuji....dávejte si pozor.
A
Administrator
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s fungováním hodinek ani s naší podporou. Rozumíme, že situace pro Vás mohla být frustrující – zároveň ale věříme, že kdybychom měli od začátku přesnější informace, mohli jsme problém vyřešit rychleji a efektivněji.
Abychom předešli dalšímu nedorozumění, přikládáme stručný přehled naší komunikace:
Neděle 1. června ve 20:00 – obdrželi jsme Váš první e-mail s dotazem ohledně nastavení hodinek.
Pondělí 2. června v 8:13 ráno – odpověděli jsme s několika základními dotazy, mj. jsme se zeptali, zda byl problém způsoben vybitím hodinek, nebo zda šlo o první pokus o jejich spuštění.
Čtvrtek 5. června ve 21:47 – reagoval jste na náš e-mail, ale výše uvedenou otázku jste bohužel neupřesnil.
O hodinu později jste zaslal video, na kterém je patrné, že hodinky svítí zeleně – což znamená, že jsou zapnuté. Na základě toho jsme vycházeli z předpokladu, že potíže nastaly při opětovném zprovoznění po vybití baterie, tedy že hodinky nejsou „Offline“, ale nedaří se je znovu propojit s aplikací.
Pátek 6. června v 7:06 ráno – poslali jsme podrobný návod a doporučení včetně vlastních ověřených tipů, jak hodinky restartovat. Opět jsme Vás požádali o potvrzení, zda už dříve byly úspěšně spárované a používané.
Tuto klíčovou informaci – zda už byly hodinky předtím normálně používány – jsme od Vás bohužel nikdy nedostali výslovně potvrzenou.
Pokud bychom od začátku věděli, že se jedná o první párování, mohli jsme se zaměřit na kontrolu QR kódu, přidání zařízení do aplikace a ověření úvodního nastavení. Namísto toho jsme – logicky, na základě předložených informací – řešili častější situaci, kdy se hodinky po úplném vybití obtížně probouzejí.
Vaše zpětná vazba nás samozřejmě mrzí. Ale prosíme o pochopení, že bez konkrétních odpovědí nemůžeme správně vyhodnotit příčinu a navrhnout odpovídající řešení. Naše otázky nejsou formalita – pomáhají nám co nejlépe nasměrovat podporu.
Pokud máte zájem problém dodatečně vyřešit, jsme Vám samozřejmě plně k dispozici. Pošlete nám, prosím, aktuální stav hodinek a fotografii QR kódu z krabičky nebo zadní strany hodinek – navrhneme přesný další postup.
Děkujeme za Vaši zprávu. I kritická zpětná vazba je pro nás cenná a pomáhá nám zlepšovat naše služby i komunikaci.
S přáním hezkého dne
Katka,
Tým LungDragon.cz
AM
Augustin Magula
Spokojen - uvidíme jak se bude řešit případná reklamace... Obecně doporučuji každému člověku, aby si podobný přístroj pořídil. Bude brzy velmi potřebný!!!
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení i doporučení! Jsme rádi, že jste spokojen.
Věříme, že reklamace nebude potřeba – a pokud by přece jen něco nastalo, určitě to bez problémů vyřešíme.
Detektor radiace Bosean FS-600 je opravdu užitečný přístroj a souhlasíme, že mít ho doma dává smysl.
J
Jana
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za hvězdičky
Vše je ok
M
Monika
I
Ivana S.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme.
NH
Naděžda Hálová
LZ
Libor Zeman
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení.
JP
Jan Pluskal
I
Ivana S.
(Administrátor)
Dobrý den, dějujeme za objednavku i za hvězdičky.
VŠ
Vladimír Štrajt
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme, snažíme se. :-)
MS
Martina Skoková
I
Ivana S.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme.