Hodnocení obchodu
MŽ
Martin Žalud
Nespokojenost. Náramek od vybalení nefunguje. Přístup k nápravě je dopisování po mailu s nesmyslnými radami, které jsou opsány z návodu, který si taky umím přečíst. Je to SOS náramek, který si člověk kupuje, aby někoho pomohl hlídat a ne aby si dopisoval s firmou jak ho spustit. Absolutbí nespokojenost....nikomu nedopručuji....dávejte si pozor.
A
Administrator
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s fungováním hodinek ani s naší podporou. Rozumíme, že situace pro Vás mohla být frustrující – zároveň ale věříme, že kdybychom měli od začátku přesnější informace, mohli jsme problém vyřešit rychleji a efektivněji.
Abychom předešli dalšímu nedorozumění, přikládáme stručný přehled naší komunikace:
Neděle 1. června ve 20:00 – obdrželi jsme Váš první e-mail s dotazem ohledně nastavení hodinek.
Pondělí 2. června v 8:13 ráno – odpověděli jsme s několika základními dotazy, mj. jsme se zeptali, zda byl problém způsoben vybitím hodinek, nebo zda šlo o první pokus o jejich spuštění.
Čtvrtek 5. června ve 21:47 – reagoval jste na náš e-mail, ale výše uvedenou otázku jste bohužel neupřesnil.
O hodinu později jste zaslal video, na kterém je patrné, že hodinky svítí zeleně – což znamená, že jsou zapnuté. Na základě toho jsme vycházeli z předpokladu, že potíže nastaly při opětovném zprovoznění po vybití baterie, tedy že hodinky nejsou „Offline“, ale nedaří se je znovu propojit s aplikací.
Pátek 6. června v 7:06 ráno – poslali jsme podrobný návod a doporučení včetně vlastních ověřených tipů, jak hodinky restartovat. Opět jsme Vás požádali o potvrzení, zda už dříve byly úspěšně spárované a používané.
Tuto klíčovou informaci – zda už byly hodinky předtím normálně používány – jsme od Vás bohužel nikdy nedostali výslovně potvrzenou.
Pokud bychom od začátku věděli, že se jedná o první párování, mohli jsme se zaměřit na kontrolu QR kódu, přidání zařízení do aplikace a ověření úvodního nastavení. Namísto toho jsme – logicky, na základě předložených informací – řešili častější situaci, kdy se hodinky po úplném vybití obtížně probouzejí.
Vaše zpětná vazba nás samozřejmě mrzí. Ale prosíme o pochopení, že bez konkrétních odpovědí nemůžeme správně vyhodnotit příčinu a navrhnout odpovídající řešení. Naše otázky nejsou formalita – pomáhají nám co nejlépe nasměrovat podporu.
Pokud máte zájem problém dodatečně vyřešit, jsme Vám samozřejmě plně k dispozici. Pošlete nám, prosím, aktuální stav hodinek a fotografii QR kódu z krabičky nebo zadní strany hodinek – navrhneme přesný další postup.
Děkujeme za Vaši zprávu. I kritická zpětná vazba je pro nás cenná a pomáhá nám zlepšovat naše služby i komunikaci.
S přáním hezkého dne
Katka,
Tým LungDragon.cz
AM
Augustin Magula
Spokojen - uvidíme jak se bude řešit případná reklamace... Obecně doporučuji každému člověku, aby si podobný přístroj pořídil. Bude brzy velmi potřebný!!!
J
Jana
M
Monika
NH
Naděžda Hálová
LZ
Libor Zeman
JP
Jan Pluskal
I
Ivana S.
(Administrátor)
Dobrý den, dějujeme za objednavku i za hvězdičky.
VŠ
Vladimír Štrajt
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme, snažíme se. :-)
MS
Martina Skoková
I
Ivana S.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme.
OŠ
Oldřiška Šircová
Ano, všestranná spokojenost. Doporučuji.
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za 5 hvězdiček – jsme moc rádi, že jste spokojena!
JV
Jaroslav Velička
Doporučuji
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení.
JS
Jitka Svobodová
Ano jsem spokojená.
I
Ivana S.
(Administrátor)
Dobrý den, dějujeme za objednavku i za hodnocení.
AV
Aleš Vokoun
Vše, jak má být. Nemám, co vytknout , za mne spokojenost a mohu doporučit.
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za hvězdičky – jsme moc rádi, že jste byl spokojen :-)
LM
Luboš Musílek
Super komunikace ze strany obchodu, ochota, podpora k výrobku, takhle to má vypadat. Děkuji a mohu vřele doporučit!
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za objednávku a pozitivní zpětnou vazbu – těšíme se na Váš další nákup.
LJ
Ludmila Janýrová
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za 5 hvězdiček – jsme moc rádi, že jste byla spokojena!
JJ
Jarmila juraskova
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za objednávku i za hvězdičky.
LN
Luděk Němec
I
Ivana S.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme.
EK
Eva kopova
I
Ivana S.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za objednávku i za hodnocení.
PK
Petr Koubek
I
Ivana S.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hvězdičky
LJ
Ludmila Janýrová
I
Ivana S.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení.